زمان کنونی: 2024/05/19, 04:28 AM درود مهمان گرامی! (ورودثبت نام)


زمان کنونی: 2024/05/19, 04:28 AM



نظرسنجی: کدام GALAXY رو ترجیح میدهید؟(هم از نظر قیمت و هم امکانات در نظر بگیرید)
این نظرسنجی بسته شده است.
S I 0% 0 0%
S II 33.33% 1 33.33%
S III 33.33% 1 33.33%
SL 0% 0 0%
+S 0% 0 0%
NOTE 0% 0 0%
NOTE 2 0% 0 0%
ACE 0% 0 0%
YOUNG 0% 0 0%
NET 0% 0 0%
POCKET 0% 0 0%
GALAXY Y 0% 0 0%
GALAXY M 0% 0 0%
اصلا از گالکسی سامسونگ بدم میاد 33.33% 1 33.33%
در کل 3 رأی 100%
*شما به این گزینه‌ی رأی داده‌اید. [نمایش نتایج]

ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 8 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

GALAXY FAMILY

نویسنده پیام
King Hsn-GH
بازنشسته



ارسال‌ها: 910
تاریخ عضویت: Jan 2012
ارسال: #1
GALAXY FAMILY
میخوایم اینجا به مقایسه ی مدلهای مختلف گوشی های GALAXY SAMSUNG و معرفی و بررسی محصولات جدید بپردازیم.ابتدا به سراغ معرفی اعضای معروف خانواده ی گلکسی میرویم:GALAXY M:مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمهمطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمهشرکت سامسونگ 204 روز پیش از موبایل هوشمندی به اسم Galaxy M رونمایی کرد که مشخصات سخت افزار این گوشی در مقایسه با مدل های امروزی خیلی قوی نیست اما صفحه ی نمایش این گوشی از نوع Super AMOLED است. GALAXY POCKET:مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
شرکت سامسونگ اعلام کرده است قصد دارد یک گوشی هوشمند ارزان قیمت را وارد بازار کند.


این گوشی با نسخه ۲.۳ سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و دارای یک صفحه نمایش ۲.۸ اینچی با وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است. پردازنده آن ۸۳۲ مگاهرتز، دوربین آن ۲ مگاپیکسل و حافظه داخلی آن ۳ گیگابایت است.


به گزارش همکاران‌سیستم، این گوشی ارزان قیمت که گلکسی جیبی (Galaxy Pocket) نام دارد قرار است با سیستم‌عامل اندروید کار کند.


به گزارش وب‌سایت eweek سامسونگ می‌کوشد با عرضه این گوشی با موج جدید گوشی‌های ارزان قیمت ویندوز فونی رقابت کند.


این گوشی با نسخه ۲.۳ سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و دارای یک صفحه نمایش ۲.۸ اینچی با وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل است. پردازنده آن ۸۳۲ مگاهرتز، دوربین آن ۲ مگاپیکسل و حافظه داخلی آن ۳ گیگابایت است.


این گوشی همچنین دارای ویژگی‌هایی از قبیل Wi-Fi، شبکه 3G، قابلیت ارتقاي حافظه تا ۳۲ گیگابایت از طریق حافظه‌های میکرو اس‌دی، رادیوی اف‌ام و غیره نیز هست. ضخامت آن ۱۲میلی‌متر و وزن آن ۹۷ گرم است. شرکت سامسونگ درباره قیمت این گوشی جزئیاتی منتشر نکرده است.


بنابراین گزارش، سامسونگ که نگران موج جدید گوشی‌های ارزان قیمت تحت ویندوز فون است، تصمیم به عرضه یک گوشی اندرویدی ارزان قیمت گرفته است.

نوکیا در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا اعلام کرده بود قصد دارد دو گوشی لومیا ۷۱۰ و لومیا ۶۱۰ را که هر دو تحت ویندوز فون است، روانه بازار کند.


شرکت ZTE نیز در این نمایشگاه از عرضه یک گوشی ارزان قیمت ویندوز فونی با عنوان ZTEOrbit خبر داده بود. نسخه به روز شده سیستم‌عامل ویندوز فون که تانگو نام دارد، نیازی به سخت‌افزارهای چندان پیشرفته ندارد و به همین خاطر قیمت گوشی‌هایی که با این نسخه از ویندوز فون کار می‌کنند، به شدت ارزان است.


نوکیا اعلام کرده است گوشی لومیا ۶۱۰ خود را به قیمت ۲۵۰ دلار خواهد فروخت. این گوشی در مقایسه با گلکسی جیبی سامسونگ هم صفحه نمایش بزرگتری دارد و هم دوربین آن بهتر است.
GALAXY SL:
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 131 گرم
پردازنده:Cortex A8 CPU, PowerVR SGX530 GPU, TI OMAP 3630 chipset 1GHz
حافظه:حافظه داخلی 4096 مگابایت - حافظه رم 478 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی SC-LCD Capacitive TouchScreen - اندازه 4 اینچ - 480 × 800
دوربین:5.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android نسخه (v2.2 (Froyo - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1650 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 610 ساعت - زمان مکالمه 15 ساعت
نام ها ديگر : Samsung I9003, Samsung Galaxy SLچون تعداد زیادهGALAXY S IوS II و S IIIو+Sو NOTE وNOTE 2 و TABوACEوYOUNGوNET را در پستهای بعدی میزنم.
2012/07/28 11:01 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 اعتبار داده شده توسط : کریتوس(+2.0)
King Hsn-GH
بازنشسته



ارسال‌ها: 910
تاریخ عضویت: Jan 2012
ارسال: #2
RE: GALAXY FAMILY
GALAXY NOTE2:
سامسونگ اعلام کرد در 15 آگوست از یکی دیگر از اعضای خانواده ی گلکسی پرده برداری خواهد کرد . به احتمال زیاد منظور سامسونگ گوشی

گلکسی نوت 2 بوده است . از فبلت نوت 2 انتظار وجود صفحه نمایش 5.5 اینچی با تکنولوژی Super AMOLED و رزولوشن 1680 *1050 ، 1.5

گیگابایت رم ، پشتیبانی از شبکه های LTE و نسل 4G ، دوربین 8 مگاپیکسلی ، قابلیت های S Beam, S Voice, NFC و از همه مهم تر پردازنده

ی 4 هسته ای Exynos 4412 می رود . در حالی که دیروز GLBenchmark اعلام کرد پردازنده ی این فبلت از نوع Snapdragon S4 Pro خواهد بود
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
احتمال دیگر من عرضه ی یک تبلت جدید از سامسونگ است ، البته به خاطر درگیری سامسونگ با اپل بر سر گلکسی تب 10.1 و ممنوعیت

فروش آن بهتر است سامسونگ تمرکز بیش تر بر روی تبلت 10.1 خود کند.

با این حال شانس عرضه ی گلکسی نوت 2 بیش تر است ، نظر شما در این باره چیه؟
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2012/07/28 11:35 AM، توسط King Hsn-GH.)
2012/07/28 11:34 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
King Hsn-GH
بازنشسته



ارسال‌ها: 910
تاریخ عضویت: Jan 2012
ارسال: #3
RE: GALAXY FAMILY
مقایسه ی تخصصی بین Galaxy S III و Galaxy S IIمعرفی

هنوز گرد و خاکی که در میدان جنگ اسمارت فون ها رخ داده نخوابیده که ما تصمیم گرفتیم تا یک قدم رو به عقب برداریم و مقایسه ای بین دو گوشی عالی انجام بدهیم.2 فصل باشکوه در تاریخچه ی اندروید و دو عنصر مهم در پیشرف سامسونگ.

البته معلوم است که شما برای s3 پول بیشتری پرداخت میکنید وبابت ان پول هم امکانات بیشتری در اختیار شما قرار میگیرد، نمایشگر hd و پردازنده ی 4 هسته ای از جمله ی این امکانات هستند.ما در اینجا تلاش میکنیم تا به تفاوت های این دو گوشی اشاره کنیم و ببنیم که ایا این تفاوت ها ارزش پرداخت پول بیشتر را دارند؟
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
تقریبا تمام امکاناتی که در s2 وجود دارد در s3 هم قرار گرفته شده است – اما این دلیل نمیشود که s3 – گلکسی مناسبی برای شما باشد.

برای چه Galaxy S III بهتر است

- نمایشگر بزرگتر و 720 پیکسل
- نازکتر نیست اما در همه جا صخامت یکسانی دارد
- پردازنده ی 4 هسته ای، گرافیک سریعتر
- S Beam ، S Voice ، Smart stay ، smart alarm ، 50گیگابایت Dropbox و ...
- باطری بهتر
- عکسبرداری هنگام فیلمبرداری
- پشتیبانی از GLONASS (ماهواره ی ناوبری روسی جایگزین gps امریکایی)
- بلوتوث نسخه ی 4.0 le
- امکان انتخاب نسخه ی 64 گیگابات (با حداکثر قیمت)

چرا Galaxy S II هنوز به اندازه ی کافی مناسب است

- قیمت کمتر، بازار دست دوم بهتر
- دستگاه کوچکتر و سبک تر
- نمایشگر SuperAMOLED Plus (دارای پیکسل پایه، کامل (full set of subpixels))
- دوربین عکسبرداری 8 مگاپیکسلی خوب ، تصویربرداری 1080 پیکسل
- مقدار رم یکسان – 1 گیگابایت
- شیار سیم کارت معمولی

اگر به دنبال بهترین دستگاه اندرویدی هستید، حق انتخاب زیادی ندارید و گلکسی s3 هم در لیست بهترین دستگاهها قرار دارد.سامسونگ با گلکسی اس3 شبیه به یک گوشی سلطنتی رفتار کرده و لوازم جانبی های جالب(شارژر بی سیم و..) و نرم افزارهای تجملی (S Voice و...) زیادی برای گوشی ساخته است و یک حساب ویژه برای اپدیت به اندروید 5.0 برای این گوشی باز کرده است.
سخت افزار و عمر باطری

گلکسی s3 سنت خانواده ی گلکسی را یعنی بزرگترکردن نمایشگر را حفظ کرده است.بر روی S2 یک نمایشگر 4.3 اینچی و گلکسی S3 به نمایشگر 4.8 اینچی مجهز شده است.

نیم اینچ بیشتر (12.7 میلی متر) البته ابعاد گوشی را بزرگتر کرده و گلکسی S3 حدود 11.3 میلیمتر بلندتر و 4.5 میلیمتر عریض تر از S2 است.در S3 شما تقریبا 11 سانتیمتر مربع نمایشگر بزرگتر در اختیار دارید.

روی کاغذ ضخامت S3 از S2 بیشتر از (8.6 میلی متر در مقابل 8.5) اما در S3 این ضخامت در تقریبا در همه جا یکسان است در حالی که در S2 پشت قسمت زیرین و دور دوربین ، برامدگی وجود دارد.در S3 فقط یک برامدگی خیلی کوچک دور لنز دوربین وجود دارد.

در حالی که رقبای S3 ای بدنه های پلی کربنات و فلزی استفاده میکنند، این بدنه اصلا چیزی که انتظارش را میکشید نیست.در پشت S2 از پلاستیک ساده ی طرح دار استفاده شده، با اینکه این پلاستیک چیز شگفت اوری نیست اما ظاهر بهتری دارد.

حداقل در S3 شما میتوانید باطری را عوض کنید و از کارت حافظه استفاده کنید.در این گوشی شما شیار microSIM را مشاهده میکنید که اگر تصمیم به ارتقا گرفتید باید فکری به حال سیم کارتتان بکیند.ایندفعه سامسونگ شیار کارت حافظه را به دور از باطری قرار داده بنابراین هنگام کار با گوشی میتوانید ان را عوض کنید.


صحبت باطری شد، در S3 یک باطری با حجم 2100 میلی امپر قرار گرفته که 450 میلی امپر از نسل قبل خود بیشتر است.باطری به تنهایی کل داستان نیست – یک چیپست جدید و نمایشگر بزرگ هم در گوشی وجود دارد.

در کل در حال مکامله 3G و پخش ویدیو گلکسی S3 بهتر از S2 عمل کرد و در مرور وب، نتیجه ی نزدیکی بدست اوردند.
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمهمطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمهتوجهدر گلکسی S3 میتوانید گوشی را با استفاده از شارژر بی سیم شارژ کنید (البته عرضه شارژر با تاخیر روبه رو شده)
نمایشگر WVGA RGB در مقابل 720پیکسل PenTile

گلکسی اس3 اولی گوشی با نمایشگر 720 پیکسل سامسونگ نیست و قبلا در گلکسی نوت و گلکسی نکسوس از این رزولوشن استفاده کرده بود، اما یکی از انها قبل از اینکه حتی به کارخانه برسد کنسل شد ...

بهرحال افزایش رزولوشن به این معنی است که تراکم پیکسل در S3 بیشتراز 300PPI و در S2 حدود 217PPI است.

یکی از نقاط قوت PenTile به گفته ی سامسونگ افزایش عمر نمایشگر نسبت به پنل RGB است و کیفیت تصویر در این نوع نمایشگر ها مدت طولانی تری بدون تغییر باقی میماند.به گفته ی سامسونگ نمایشگر S3 حتی بعد از 2یا3 سال هم بدون تغییر و عالی باقی میماند.
بهرحال رزولوشن همه چیز نیست. نمایشگر S3 کمی کم نور تر از نمایشگر S2 است.اما هنوز هم از نمایشگر گلکسی نکسوس بسیار روشن تر است.
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمهنمایشگر پوشیده شده با Gorilla Glass 2 زیر نور افتاب حتی با وجود نور کمتر، بسیار بهتر عمل میکند.در واقع S3 تا حالا بهترین عملکرد را در میان دستگا هایی که تست کرده ایم بدست اورده است.زیر نور افتاب حتی نمایشگر ClearBlack نوکیا N9 و ایفون 4S را شکست میدهد.


نمایشگر گلکسی S2 عملکرد بدی از خود نشان نداده و امتیازی میان N9 و 4S بدست اورده است و به گوشی جدید HTC ONE S هم بسیار نزدیک است.

مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمهنرم افزار

روی هر دوی گوشی ها اندروید 4 با تاچ ویز قرار گرفته است و در حالی که ظاهر هر دو یکی است نرم افزار روی S3 بهینه شده و امکانات بیشتری را شامل میشود.

Lockscreen در S3بسیار کاربری تر است – 4 میانبر،پیشبینی آب و هوا،دو ساعت هنگام مسافرت،اخبار و ...

2012/07/28 11:58 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
King Hsn-GH
بازنشسته



ارسال‌ها: 910
تاریخ عضویت: Jan 2012
ارسال: #4
RE: GALAXY FAMILY
mall">کدام گوشی های سامسونگ بروزرسانی آب نبات ژله ای را دریافت خواهند کرد؟
به گزارش جی اس ام سامسونگ اعلام کرده است که مشغول کار بر روی آندروید 4.1 یا همان آب نبات ژله ای برای بروزرسانی گلکسی اس 3 می باشد و احتمالا این بروزرسانی در ماه آگوست ( مرداد ) یا سپتامبر ( شهریر ) عرضه خواهد شد.
همچنین سامسونگ در حال آماده سازی یک بروزرسانی برای گوشی گلکسی اس 2 خود می باشد و گفته می شود که آزمایشات اولیه بر روی این گوشی با موفقیت انجام شده است، هنوز خبر ها برای S2 قطعی نیستند اما اگر این بروزرسانی برای S2 ارائه شود این بروزرسانی بعد از بستنی حصیری می تواند دومین بروزرسانی بزرگ برای این گوشی باشد.
همچنین این کمپانی ذکر کرده است که دارندگان گلکسی نت نیز شاید این بروزرسانی را دریافت کنند و سامسونگ قصد دارد که بروزرسانی آب نبات ژله ای را برای تمام گوشی های پر قدرت خود ارائه کند.
مطالب مخصوص انیمه، مانگا، کارتون و کمیک مخصوص پارک انیمه
در این گزارش نامی از گوشی های دیگری که احتمال دارد بروزرسانی بستنی حصیری را دریافت کنند به میان نیامده است اما گلکسی اس 3 به طور حتم این بروزرسانی را دریافت خواهد کرد.
(آخرین ویرایش در این ارسال: 2012/07/28 02:40 PM، توسط King Hsn-GH.)
2012/07/28 12:39 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  سامسونگ Galaxy J1 را معرفی کرد Yoko Ackerman 1 1,332 2015/02/10 07:25 PM
آخرین ارسال: Infiniti q50 eau rouge
زمستان Samsung Galaxy S5 ضد آب خواهد بود rengo1374 0 936 2014/05/15 07:55 AM
آخرین ارسال: rengo1374
  galaxy s3 mini #AsAl Lee# 2 1,698 2013/07/27 11:50 AM
آخرین ارسال: #AsAl Lee#
  Galaxy Y Duos S6102 #AsAl Lee# 0 1,117 2013/07/27 01:45 AM
آخرین ارسال: #AsAl Lee#
  samsung galaxy gio s5660 #AsAl Lee# 0 971 2013/07/27 01:31 AM
آخرین ارسال: #AsAl Lee#



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: